pondelok 17. decembra 2012

som rada, je mi fajn

Všetko, čo sa mi páčilo pre seba som kúpila iným ľuďom a zistila som, že mám z toho ešte väčšiu radosť. A prežila som dnes dvojhodinový seminár z ruštiny bez ujmy na psychickom zdraví. Napravuje sa priateľstvo (asi), na ktorom mi záleží. A kúpila som si hodinky za 98 centov a fungujú už pol dňa. 

Plnia sa mi priania. To asi, že idú tie vianoce.





Čo si prajete vy? 

2 komentáre:

  1. Tak to má být, ráda dělám ostatním radost. :)
    Vánoce jsou magické, ale přijde mi, že spousta lidí je berou povrchně.
    Jé, ukážeš nám je? :)
    Nejkrásnější je ta knihovna. Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si tiež myslím, že väčšina ľudí už berie Vianoce len ako pár days off.. A hodinky odfotím, ešte stále fungujuu :D
      Díki, aj ty sa maj krásne, vychutnávaj si tú magickosť :)

      Odstrániť