sobota 31. augusta 2013

summer reading

Toto leto som nielen veľa písala a fotila, ale aj čítala a pozerala. Idem trošku spraviť reklamu mojim obľúbeným blogom, ktoré v poslednej dobe čítam pravidelne. Dúfam, že aspoň niektoré z nich budú pre vás nové a obohatím tak vaše hladné blogerské duše o svieži blahodarný pokrm.


lebo je nádherná, štýlová, zaujímavá a vtipná!


lebo sa mi páči jej život a myslím, že jej blog je nedocenený.


lebo...treba vysvetľovať? pozrite sa na tie fotky.

lebo je to blog pestrý a veľmi ma baví.


lebo to je nádherný český fotoblog. fakt, check it out!


lebo je to superzaujímavé dievča


lebo na tomto blogu znovu a znovu nachádzam samú seba.

A stále objavujem nových zaujímavých ľudí a veľmi ma to baví. 
Linknite mi vlastný blog alebo svoj obľúbený! :) Alebo aj aj.








19 komentárov:

  1. ďakujem, je to fajn pocit vedieť, že v tom nie som sama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelé blogy, niektoré som hneď začala sledovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. niektore som naozaj nepoznala, ale Dominikin blog citam a sledujem uz dlhsie, a je fakt krasny cely jej blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslim, ze som prave toto potrebovala :)...

    ... ja som konecne nasla svoj smer, ktorym sa chcem a ktorym chcem aby sa aj moj blog uberal.. vymazala som vsetky prispevky a jednoducho zacala odznova. Citim sa tak volnejsie a inspirativnejsie... :) Blogy ktore su v tomto poste su fakt dobre, ocenujem tvoj vkus ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa tiez na zaciatku dlho hladala..zacinala som fashion blogmi a tak som chcela aby aj moj blog sa uberal tym smerom. neskor som vsak zacala blog pouzivat na akesi sebavyjadrenie, tiez som vymazala prve prispevky, zacala som odznova a myslim, ze pisem a fotim presne to co chcem a co som ja a snad je to aj cesta ako inspirovat druhych ludi, lebo nechcem pisat len tak pre seba.
      a dakujem a tesim sa, ze si tu nasla co si prave potrebovala :)

      Odstrániť
  5. Z tohto poznám len Dominiku, idem pozrieť aj ostatné! Inak, môžeš pozrieť aj na ten môj, budem rada ak sa bude páčiť a strávis na nom pekných pár chvíľ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jééé to je milé překvapení!♥ děkuju moc, to si ani nezasloužím:)) děkuju♥♥♥ ostatní blogy jsou úžasný!:O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej som rada, že ťa to potešilo a zaslúžiš! :)

      Odstrániť
  7. okrem thedominicy a party monster nikoho nepoznam, what is wrong with me?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ooou som poctená :3 fakt!
    a dík za rozšírenie obzorov!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tohle je nejvic lovely vec za posledni dobu! ♥

    OdpovedaťOdstrániť